دانجال ها 2

حال توضیح ندارم برو تو سایت قبلیم تو اون نوشتم

دانجال ها 2

حال توضیح ندارم برو تو سایت قبلیم تو اون نوشتم

پشت بام های بسیار زیبا

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ
تا اونجایی که یادم هست روپشت و بوم ما فقط 10-15 تا فقط در قابلمه است.
زمین بازی




یکی از جالب ترین پشت بام هایی که تا به حال درست شده است در دانمارک قرار دارد. این پشت بام در اصل یک زمین بازی برای کودکان ساختمان است. بر روی این پشت بام یک زمین چمن مصنوعی و تعدادی وسایل بازی قرار دارد که آن را بسیار زیبا کرده اند. برای ایمنی بیشتر دیواره های این پشت بام با فنس های خاصی پوشیده شده است و کف آن نیز پارکت شده است.

استخر



شنا ورزشی است که برای برخی از مردم بسیار ترسناک به نظر می رسد حال اگر بخواهید در طبقه 55ام یک هتل شنا کنید که دیگر واقعا باید از ترس جان خودتان را از دست بدهید. در سنگاپور هتلی قرار دارد که بر روی پشت باشم یک استخر بدون حفاظ وجود دارد. البته این استخر آنقدر هم خطرناک نیست چرا که یک محل نجات کمی پایین تر از سطح استخر وجود دارد. این هتل به عنوان گران ترین هتل دنیا شناخته می شود چرا که نزدیک به 4 بیلیون دلار هزینه آن شده است.

زمین تنیس



یکی از برج های معروف دبی را می توان برج العرب دانست که طراحی منحصر به فردی دارد و البته زمین تنیس آن نیز که بر روی قسمت فرود هلی کوپتر قرار دارد بسیار جالب است. چند سال پیش راجر فدرر و آندره آقاسی در این زمین که بلندترین زمین تنیس دنیا است بازی نمایش را اجرا کردند.

ترن هوایی



یکی از ترسناک ترین وسایلی که در شهربازی ها پیدا می شوند ترن هوایی است حال فرض کنید در بالای یک ساختمان 8 طبقه بخواهید از ترن هوایی استفاده کنید. البته این ترن هوایی که بر روی یک ساختمان در ژاپن قرار دارد تنها به مدت کمی فعالیت داشت چرا که ساختمان توانایی تحمل حرکت ترن را بر روی آن نداشت.

سینما



شاید یکی از جالب ترین سینماهای دنیا را بتوانید در استرالیا پیدا کنید. بر روی پشت بام یکی از ساختمان های سیدنی یک سینما قرار دارد که به وسیله چند علاقمند به فیلم درست شده است. این سینما به طور رسمی ثبت شده است و البته تنها آخر شب ها فیلم هایی را به نمایش می گذارد.
  • سید عرفان مسعودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی