دانجال ها 2

حال توضیح ندارم برو تو سایت قبلیم تو اون نوشتم

دانجال ها 2

حال توضیح ندارم برو تو سایت قبلیم تو اون نوشتم

اس ام اس های خنده دار

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ق.ظ

اگه نگیم نخندیم پیاز می شیم می گندیم!!!!!!!!!!!!!!!!

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم

تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم

ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

تصمیمش جرئت می خواهد

طپش ، هیجان ، سقوط آزاد

جرئت داری دوباره امتحان کن !

ازدواج مجدد آقایان

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری

مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

به مامانم میگم گشنمه

میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس

برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !

هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم …

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

چیپسی خواهم خرید

بالنی خواهم ساخت

تا ابد خواهم رفت …

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

تنها طرحم برای آینده اینه که

اصلا در موردش فکر نکنم !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی !

والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی !

نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید

قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید …

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه

اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ، ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

“ﺧﻼﻑ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ”

ﺑﻌﺪ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻭﺍﻧﺘﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺯﺩﯼ …

خلاف 😐

اشکهای مادر 😐

نیسان وانت 😐

همسایمون 😀

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش

۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره

بعد استاتوس داده : به ارواح جدم نیستی در حدم !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

اعتراف میکنم ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺰ ﭘﺴﺘﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﻣﻴﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺎﻡ

ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﺭ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻢ !

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻳﺎﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻮﺩﻧﻢ می اﻓﺘﻢ ﺍﺯ خداوند طلب آمرزش میکنم !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

بعضیا یه جورى بوق خورى میکنن

ادم هوس میکنه !

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

بارونو دوس دارم هنوز

چون هم هوا رو با طراوت میکنه

هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !

چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟

جوک خفن و خنده دار جدید

SMS Khandedar

به قلبم گفتم

چرا خوابم نمیبرد ؟

این بی خوابی ها از کجاست ؟

جواب داد : زر مفت نزن ؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !

یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟

جوابش منطقی بود کاملا

قلبمم اعصاب نداره


  • سید عرفان مسعودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی